15. jan. 2013

Endelig lyd fra meg igjen. Finally a word from me again

Heisann folkens, det har dessverre ikke vært så mye å høre fra meg i det siste og det kommer naturlig av at jeg har vært en del syk, noe som nok kommer til å skje til tider og utide fortsatt, men sånn er livet mitt,  i tillegg til at juletiden har vært travel. Og jeg koser meg akkurat nå sammen med min kjære hos han når jeg har muligheten til å reise. :D

Men jeg lover å være litt flinkere til å skriver fremover så dere hører hva som skjer med produktene mine.  Første prøve-laging er på plass og alt fungerte som det skulle så når jeg kommer meg hjem nå den 20 skal det lages en god porsjon.  Venter på at emballasjen skal ankomme men har små bokser foreløpig så prøveprodukter kan sendes ut til dere som ønsker det.

Jeg kan treffes på pulverheksa1@hotmail.com med ønsker og spørsmål. Har dere spesielle problemer som allergier eller psoriasis, atopisk eksem ol. kan det tilpasses til hver enkelt.  Jeg kommer også til å legge ut innleggene mine på engelsk under de norske da jeg har fått noen amerikanske venner som er interessert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar